zondag 16 februari 2014

Mutsjes


  
Mijn schoonzusje vroeg me of ik mutsjes kon haken voor haar 4 maanden
oude dochtertje.
Dit was erg leuk om te doen.
Ze had zelf bolletjes garen meegebracht, daarmee ben ik aan de slag gegaan,
met deze uitkomsten:
                                                                   het eerste mutsje:
met bijpassende slofjes:
                                                       en bijpassende handschoentjes:
een hoedje en handschoentjes:
en zo nog een paar mutsjes:

 
 
 

 

5 opmerkingen:

  1. Daar kan de kleine meid voorlopig weer mee vooruit!! Mooi geworden zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke mutsjes en slofjes. Mooi gemaakt hoor.
    Bekijk je blog al een tijdje,ik vind dat je leuke dingen maakt.
    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. veel te lang geleden dat ik nog eens langskwam ,had heel wat bij te lezen

    Gefeliciteerd, ik heb je genomineerd voor de Liebster Blog Award, hoop dat je het leuk zal vinden! Hoe en wat kan je zien op mijn blog
    http://vivke2001.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk setje is het, zo bij elkaar, geworden.
    Knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen