donderdag 25 oktober 2012

3e Petit Four

                                 Munt kwark met biscuitbodem en fijne kruimel kandij.
                                 Ik had geen goud/geel, dus heb ik voor de bodem een andere
                                 kleur gebruikt ( een heel licht bruin )
                                 Gelukkig had ik van ´t zomer vilt gekocht bij de action,
                                 in verschillende kleuren met het idee dat het vast wel een keer
                                 uit zou komen...       nu dus!  met het woord mint erop genaaid.
                                   Ontzettend leuk om te maken,en elke week weer een verassing         
welk petit fourtje patroon ze dan weer heeft! 
                        Het staat ook heel gezellig op de tafel! Je kunt ook meedoen,
                   klik maar op het gadget aan de rechterkant van mijn blog!


3 opmerkingen:

  1. Ziet er lekker en gezellig uit zo met z'n 3-en. Ik gebruik ook niet altijd de juiste kleuren maar dat maakt het net even je eigen. Morgen de volgende petit four ben benieuwd.

    Groetjes,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zie, altijd handig! Je kunt nooit geen hobby-spullen te veel hebben:-)
    Hij is mooi geworden!

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De jouwe zien er ook heel mooi uit!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen