woensdag 19 juni 2013

Hippe meidentas

Deze heb ik gemaakt voor mijn dochter!

Ook weer van een spijkerbroek, de voering is van
een vest, de rits komt uit een oud jasje en de witte stukjes stof
van een broek die ik ingekort heb.
Zelfs de knopen komen van oude kledingstukken.
Een compleet gerecyclde tas dus!
Het is een tas met meerdere draagmogelijkheden.
Ik heb het basispatroon (lunchtasje) van By MiekK gebruikt,
maar hier heb ik er een rits in gezet en de hengsels
kunnen er allemaal af!
Ze is er "supperwijs" mee.




4 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk! IK kan me heel goed voorstellen dat je dochter er super blij mee is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke tas is dat zeg
    heb je daar ook een patroontje van of weet je waar ik het kan bemachtigen ,dit lijkt me wel eens leuk om te maken in model van schooltas voor men kleine meisje in afrika

    BeantwoordenVerwijderen