maandag 11 november 2013

Rood tasje

                             Voor het verjaardagsfeestje van een vriendinnetje
                             van mijn dochter heb ik dit rode tasje met inhoud gemaakt.
                             De rode spijkerbroek is van het meisje zelf geweest.
                             ( ik had haar moeder gevraagd om een "oude" broek)
                             Alles op een paar kleine dingetjes na helemaal Zelfgemaakt!

                                           Op het tasje heb ik leuke applicaties van de
                                           action en een gehaakte uil applicatie genaaid...
                                          aan het tasje hangt een zelfgehaakte sleutelhanger uiltje...
                                          in het tasje zit een zelfgemaakte armband...
                                           een ding dong bel met zelfgehaakte uil "kapje"...
                                          én een zelfgemaakt portemonneetje.


6 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend knap en mooi gemaakt allemaal . Ik ben sprakeloos .. De ontvangster zal er erg blij mee zijn denk ik zo , wauw ! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuk om zo cadeau te doen! wat grappig dat haar eigen broek getransformeerd is! leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw zeg ... weer een schitterende creatie. Als cadeau een voltreffer !!! Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo zeg, daar is er één flink verwend zeg! Super leuke cadeau's! Je hebt er behoorlijk wat werk van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is heel leuk. Wat een idee. Dit gaat vast in de smaak vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat ontzettend leuk zeg!!
    Dat zou ik ook wel willen kunnen , hahah maar ben niet zo goed met de naaimachine , zou niet weten hoe ik die voering er zo netjes in moet krijgen..
    Super leuk cadeau!!

    BeantwoordenVerwijderen