woensdag 3 september 2014

Stoelkleedje

Ik kreeg ongeveer zes maand geleden de vraag of ik een stoelkleedje kon haken.
Want het moest een rechthoekige zijn en die kon ze nergens vinden.
Alleen maar ronde gehaakte kleedjes.
Dus ik op zoek naar een patroon..., die ik niet kon vinden.
Ze had gelukkig het "oude" kleedje achter gelaten, maar daar zat een groot gat in.
Ik ben zelf maar aan de slag gegaan..., een beetje afgekeken van het oude kleedje
en een roospatroon van het net gehaald...
en nu is hij eindelijk af.
Ik moet zeggen dat filethaken niet echt mijn ding is...
en toch mag ik nóg zo één haken, voor op de andere stoel.
Die ga ik dan haken door de foto te vergroten en na te haken!

*Even voor de duidelijkheid: Ik heb hier géén patroon van, dus het heeft geen zin om mij te mailen voor het patroon!
U kunt het proberen zoals ik het ook doe door de foto te vergroten en het dan na te haken.



Ik moet zeggen dat filethaken niet echt mijn ding is...
en toch mag ik nóg zo één haken, voor op de andere stoel.
Die ga ik dan haken door de foto te vergroten en na te haken!

3 opmerkingen:

  1. Kan je hier het patroon van plaatsen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoals ik al zei bovenaan...
    Ik kon geen patroon vinden en heb alleen de "roos" van het internet gehaald( dit was wel in het engels) en heb het oude kleedje gebruikt om na te haken.
    Dus ik heb hier géén patroon van helaas...

    BeantwoordenVerwijderen