zondag 26 mei 2013

Overzichtje van de laatste tijd.

Even een update van wat ik de laatste tijd heb gemaakt
en waar ik nog mee bezig ben...

                              
Een lekker ruikende lavendelhart!

Heerlijk geurende zeepzakjes!

Een mooie baret voor mijn dochter!

Bezig met kraamkadootjes... 
nog een verassing in welke kleuren...


én een nieuw net voor het voetbaldoel!


Helaas moet ik het de komende tijd wat rustiger aan doen
met haken, want ik blijk een tennis elleboog te hebben,
waar waarschijnlijk het haken de oorzaak van is...
Maar ik heb genoeg andere projectjes die ik ook
eens wil en moet doen, dus stilzitten doe ik
lekker  niet!!!




3 opmerkingen:

  1. Oei dat is niet zo leuk voor je.. Beterschap. Maar je gehaakte spullen zijn prachtig... Doe maar ff rustig aan.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jee, wat heb jij een berg moois gemaakt! Heel divers ook. Ik geloof onmiddelijk dat je een heleboel andere leuke dingen weet te doen, maar toch wens ik je heel veel sterkte en beterschap met je elleboog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke gezellige haaksels!
    Wat zal het baretje je dochter leuk staan!

    Van harte beterschap !!!

    Groetjes Tjits

    BeantwoordenVerwijderen