zaterdag 28 september 2013

Geurzakjes

Windlichtje en een geurzakje!

Oohhh,  brocante....  
Daar had ik me nog niet aan gewaagd,
want ik was bang dat ik er dan veel te lang mee bezig zou zijn...
dun garen en een dunne haaknaald...
maar wat viel me dat mee zeg.
Ik vond het erg leuk om te maken.
Tussen de bolletjes van mijn (in herrinnering) schoonmoeder
kwam ik nog mooi dun garen tegen, die nu heel mooi uitkomen!

Het patroon kun je vinden op deze blog: Als ik thuis ben.

het patroon viel zo uit dat het om een "grote" pindakaaspot past.
Het zeepzakje heb ik met wat minder steken gehaakt zodat die wat smaller werd.




3 opmerkingen:

  1. Leuk zo met het potje erbij. Ik heb het zelf ook een keer zo gedaan dat het om een potje past. Maar met het dunne garen is het nog een heel werk, maar het is wel het mooist. Ik ga je volgen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zijn heel, heel erg mooi vind ik. Knap hoor <3

    BeantwoordenVerwijderen