zondag 6 juli 2014

Vakantie

Nog even... en dan er lekker even tussenuit.
Er is een heel stuk opgeschoten met de verbouwing van ons huis,
het tuinhuisje zit weer in de beits,
ook de tuin ziet er weer goed uit,
de arm van onze zoon is weer heel,
alle kinderen gaan over naar de volgende klas,
het gaat steeds wat beter met mijn broer...
schoonvader die er weer helemaal bovenop is na het ongeluk,
allemaal positief.....

We gaan met de caravan naar een leuke gezinscamping
in Duitsland,  even heerlijk tot rust komen.

Het midzomerfestival was een groot succes.
Ik heb best wel wat verkocht, dus een geslaagde dag gehad!

 
Ik heb nog een patroontje uitgewerkt voor een wagenspanner.      
Ik wou het elastieken koord eigenlijk door de armpjes doen,         
maar dan gingen de nijntjes allemaal op de kop hangen.                
In het lijfje zit een rammelbal, misschien dat het daardoor komt...
                        Ik heb ook al geprobeerd om het rammelballetje in het                                          
                            hoofdje te doen, maar dat werkt ook niet!                                                                  
Nu heb ik het koord door de hals gedaan,                                       
wat ik eigenlijk helemaal niet zo mooi vind.                                  
                               
      Misschien heeft iemand een tip voor mij hoe het wel goed kan          
met het koord door de armpjes?                                                      
                                                                                         
          

8 opmerkingen:

  1. Fijn, zoveel positiefs!
    Je wagenspanner is erg leuk, maar het elastiek door de armpjes zou ik ook veel mooier vinden. Misschien het rammelaartje in de buik en de voetjes veel strakker opvullen dan het hoofd, zodat het zwaarder wordt?
    Fijne vakantie, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je zo goed verkocht hebt. Dat geeft weer frisse moed.
    Ik vind de nijntjes hanger heel leuk. Ik zou ook niet weten hoe je anders moet doen.
    Fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed nieuws allemaal, fijn om te horen!

    De wagenspanner is zeer mooi maar inderdaad met de elastiek door de armpjes is het misschien mooier.

    Ik heb ooit is in één van mijn boekjes gelezen dat als je iets recht wil hangen, je de benen kunt opvullen met granulaatkorrels. Dat weegt meer dan gewone vulling en daardoor zou het lijfje naar beneden hangen. Misschien wel eens het proberen waard?

    Groetjes Elisa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kraam. Leuk dat je wat van de hand hebt kunnen doen dat is een motivatie om verder te doen. Blij om te lezen dat alles terug de goede richting uit gaat. Wat wagenspanner betreft zou ik gewoon in elk voetje een knikker steken of zoals Elisa zegt granulaatkorrels. Maar eigenlijk zou ik het persoonlijk zo laten. Dit is nu juist origineel en speelser.
    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De Wagenspanner is echt mooi!
    Ik denk ook, dat het met de elastiek door de armpjes mooier will zijn en dat de voetjes dan zwaarder moeten...
    as dat niet klapt, is het evtl. mooier de elastiek an de oortjes van de nijntjes te maken?

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi blogje, ik vond u via andere bloggers...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat maakt u een leuke dingen, ziet er goed uit hoor.Erg mooi.
    Groetjes Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Elastiek door de armen is mooier. Doe elastiek eerst door een arm en dan het lijf en dan weer een arm en maak daarna de armen aan het lijf vast. Heb deze ook gemaakt en heb knikkers in de voeten gedaan i.v.m. gewicht Dan blijven ze mooi hangen. Succes.
    Groetjes Corinne

    BeantwoordenVerwijderen